Posted by: europuzzle | March 24, 2010

Si….surpriza

Aceasta este mascota  noastra, dacul, care ne va fi alaturi de acum inainte. Momentan nu are nume, asa ca timp de o saptamana vom astepta ideile voastre prin intermediul comentariilor sau la adresa ubturism@gmail.com. Cea mai buna propunere va fi numele de botez al amicului nostru. Dar va rugam sa va ganditi bine, orice viitoare activitate asociata cu aceasta va avea in frunte si mascota. Care arata cam asa:

P.S.Va rugam nu propuneti numele : Zamolxe,  Burebista si Decebal. Fiti creativi!


Responses

  1. Puteti lasa propunerile voastre aici sau la ubturism@gmail.com.😉

  2. eu propun sa ii zicem CHUCKY! :))))

  3. Nu ma pricep la nume de personaje dacice, dar daca ar fi copilul meu i-as pune numele David Vladimir:D

  4. Foarte tare pana acum, =)),admiram creativitatea, dar incercati si niste nume mai….dacice?

  5. Sevastopol! eu zic ca merge! :))) e manly precum personajul!:)))

  6. Eu propun Gerula ca e nume dacic si are prestanta😀

  7. Eu propun Prislea😆 neoriginal, dar suna dacic.

  8. E fata sau baiat?

    • daca era fata era DACA, nu DAC. Deci trage o concluzie logica😛

  9. ce ziceti de Carpaticus Romanorum ? (ca sa impacam si capra si varza, adica si dacii si romanii, ca ne tragem din amandoua poparele)

  10. Dochius cum va suna??? (oricum ne chinuim degeaba…are deja un nume foarte masculin si puternic…)

  11. Sarmi? De la sarmale si Sarmisegetuza.
    Nu prea cred ca exista feminin la dac, de fapt sigur daca este sabia traditionala a dacilor, asa ca termenul asta deja e adjudecat.

  12. Deci da, ne apropiem de adevar, multumim pentru implicare. Gaelex, poate ii gasim si o consoarta, sa impacam pe toata lumea😉

  13. sau il combinam cu o DACIE (d-aia cu motor si roti)

    • se uita tare seducator micul dac… pare un adevarat conquistador… ce ziceti de El Dorado ? tot are steagul de aur😉

  14. Eu propun tuica, pentru ca e un nume pur romanesc🙂

  15. VOT PENTRU “TUICA” :))) prea tare

  16. E dac, asa ca fara nume de alta origine decat romana, mi s-ar parea mie normal.

  17. Geodacus.Impacam si geografia si istoria.

  18. Decenew…suna a rapper ce-i drept :)) Si uite-asa am dat-o in dacgleza :))

  19. eu propun Dacimen🙂

  20. Ce ziceti de Brad?Sau Bradut😀

  21. Eu ma gandeam Bradut Viezure, sau Codrut Viezure

    HI HI !

  22. zgribulici ? suna simpatic😛

  23. Frate, de ce viezure?Il facem rozatoare acum?

  24. Imi place mascota! E “frumoasa”… si “gandita”!

    • Da, iti multumim pentru critica, foarte constructiva dealtfel… te rugam frumos implica-te daca ai idei. Asteptam propuneri si sugestii de la oricine.


Categories

